Underbar dag

2010-03-07 / 11:10:06
Helt underbart väder, sitter lagom nyvaken och tittar på föreläsning innan jag beger mig ner för en mysig familjefrukost. =)

Igårkväll så hälsade jag på Emma m. familj, det var jättemysigt med melodifestival o lite tjöt.. Men tröttheten kändes av trots allt kaffe (slockna så fort jag kom hem) =) Men tack för en trevlig kväll...

Idag så är det lite mys med hästarna, plugg o sen hemfärd till T som gäller.. Ska ju vara chaffis inatt så då vill det till att man hunnit vara hemma lite :P

I fredagas var det utgång till gamleport för att röra sina lurviga och om jag gjorde ;P Men mysigast var att hänga vid baren o tjöta skit.. Sååå skönt att man inte är 18 år längre måste jag helt klart erkänna.. hihi

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag... :D

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: