Mobilbilder av en vårpromenad..

2010-03-15 / 21:58:49


Wilma bädda soffan i vanlig ordning.. blir ju bäst när man gör det själv =)



Söndagens promenad bjöd på vackert väder, och en Wilma som tyckte att vi skulle ränsa upp lite sly..



Riktig vårkänsla när man såg knopparna som kommit fram, syns dåligt när kameran fokuserar mer på det som är bakom knopparna men känslan inföll iaf.



När matte sa att det var dags att gå vidare körde vi på total ignoration o gav oss på en stor gren i ren protest, hihi



Här är en bild som man nog egentligen inte ser vad den innehåller, men det är en älg som sprang på mig i tisdags när jag var på väg hem från körskolan. ca 150 m från vår bostd, liiite otippat när den dök upp från ingenstans.



Innan vintern ramla det här ut ur skogen när jag o  Wilma var ute o promenera, snacka om att jag blev paff när en smurf trillar ner från berget.. hmm det är verkligen ett stort högt berg bakom buskaget..



Idag hade jag min första praktikdag, mycket trevlig =) befann mig på ams.
imorgon blir det ams i en annan stadsdel.

Hoppa in på apoteket för att inhandla hostdämpande och något för mina ybertorra slemhinnor som tar kål på mig, detta gör att jag sover helt sjukt dåligt just nu... då fick jag minsann veta att många av de som varit där med liknande symtom som jag har det tagit runt 3 veckor för att bli friska.. mhm då har jag baaara 2 veckor kvar innan jag får sova igen.. men det är bara att gilla läget antar jag!!! :(

Nepp nu har T varit gullig o gjort te som jag skall ösa i mig innan jag droppar i bingen..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: