Räser helg..

2010-03-21 / 14:55:01
Helgen har bara rasat förbi i faslig fart.. I fredags väntade en lugn kväll med en massa mys.. Var hos frisören o fixade mitt blonda hår som numera är silverblont med mörka slingor i =) Trivs mycket bra...

 

Igår var vi på Hemköp o shoppa loss, hade ett hemligt paket att hämta ut o lite annat smått o gott.. =?) På kvällen begav vi oss till klubben med a la mig som chaffis, tyckte att killarna kunde få unna sig några öl tillsammans =) En mycket tr5evlig kväll, var hemma igen vid 3 tiden o sen var det de bästa av allt när jag o T ligger o tjötar ett par timmar innan man somnar Love it!!

Idag blev det matlagning för hela slanten, tyckte att det fungerade så bra förra söndagen att förbereda lunchlådor o middagar för en vecka framåt att jag faktiskt gjorde det idag med =D
På tisdag är det körning igen, läängtar jag vill att tiden skall gå fort fort fort..

Imorgon skall jag vara på ams igen för att sedan stå två dgr i nordstan o promota utbildningar
Nepp annars ser veckan lugn ut, fortfarande ingen bil så man känner sig lite handikappad, fast har man klarat sig utan förr sååå gör vi det nu med.

Påsken skulle vi varit hemma hos mammi o pappi i vanlig ordning men det verkar vara enda helgen T jobbar denna månaden, oturligt nog, o en ev löpande tik på ett tåg det är något som blir too much!

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: