Att det ska ta sån tid

2010-05-17 / 00:32:23
Hua mig så har man varit trött i flera timmar och sitter uppe bara för att få bokat körlektioner, dessa kommer ut varje söndag 00.00 och lektionerna är mer eller mindre slut när klockan passerat 00.05, intressant fenomen det där.

Sen vill jag ju vara klar med kortet när vi kommit in i mitten av juli helst tidigare så man kan njuta lite av ledigheten o då är det väl bara att köra på.. hmm men dyrt blir det vill jag lova trodde aldrig man skulle vara tvungen att ta sååå många lektioner men det är väl så när man aldrig kört förut. Annat var det när man tog B kortet då hade man ju gott om tid, till detta finns det bara några få månader.



Men det är väl till o gläjas åt att pengarna kommer börja rulla in i augusti igen, bah, bara tanken för en ekonomiskt sinnad människa som jag får detta att krypa i venerna. Men vill man göra något roligt här i livet så får det väl bli detta.. :P Kan säga att jag verkligen har nedräkning till nästa år inte för att 2010 är ett dåligt år tvärtom men då ska man börja arbeta, skolan är slut och jag ser fram mot riktiga lönespecar igen med några vettiga siffror på =) hihi att längta är väl något av det bästa som finns för det innebär ju att det finns drömmar. ;D

Xoxo

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: