Bokat

2010-05-10 / 10:13:37
Nu kommer det tråkiga med det fina vädret, ni skulle se mitt nylle.. De har fått en jäkla massa färg av att jag varit ute så mycket som jag har, mhm med halsduk o jacka uppdraget till hakan, så huvudet ser nästan inte ut att sitta ihop med kroppen :P

Nu är det bokat så det vill till o börja råplugga Risk 2an den 16 juni och körkortsteorin den 21 juni.
Sen är det bara uppkörning kvar... Blir nervig bara jag tänker på det... Men nu SKA jag ha en stor tro på mig själv. STOR tro!!!

Nepp in i duschen o sen ut med Wilmisen.. =)

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Linda

vad är det för ögonskuggor du har köpt och vart ifrån? är det något bra märke eller är det sånna som typ "faller" av efter någon timme?? ;)

puss och kram

Kommenterat - 2010-05-11 / 16:53:07  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: