En dag mitt i veckan

2010-05-12 / 23:12:55
Haft en urpissig dag!!

1. Försov mig, vi skulle iväg på möte idag och var tvugna att åka 07.45 senast jo men visst när Christina vaknar 07.25 o vet vad som väntar bläää sen var det världens mest urkassa möte till råga på allt!!

2. Åker till körskolan ska göra säkerhetskontroll "bromsar" framför alla pojkarna jo men visst jag kom inte ihåg vad som ingick i den så det är bara till o plugga, gissade lite hit o dit, tabba mig som fan, för att sen få den roliga kommentaren - "glöm inte spolarvätskan" Jag var så fint rosig om kinderna så ni kan inte föreställa er, men man får hålla masken så gott de går. :P

Men efter en timma på denna bana så lyckades jag vända runt utan att köra in i väggen eller att sätta ner foten, tur att man har en sån mysig lärare, med så mycket tålamod :) Kan säga att det ser lättare ut än vad det är att köra i 3-4km/h. Krävs sjukt mycket balans för att inte välta haha



3. Kommer hem däckar, hela kvällen är förstörd, jag som jobbat så hårt på detta med 8 timmars sömn 16 timmar vakentid men jag klarade inte att hålla ögonen öppna. hmm så blir det när man sovit helt galet dåligt natten innan bara vänt o vritt på mig :/ Vet precis varför... Men det är tur att jag har sånna här dagar så att jag kan uppskatta de bra dagarna.. =)

Inte är jag bitter för det, vi har det nästan för bra nu jag o mannen :D går mest bara omkring o myser

 

Det är inte alltid så lätt med koreografin under uppvärmingen.. Hur såg det ut borta hos er Linda =)

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Linda

haha ja du, lyckades faktiskt spela in lite kom jag på nu. Men moblen dog ju, så har ingen aning om hur mkt som kom med... det är faktiskt lättare sagt än gjort att hänga med samtidigt som man ska försöka undvika att ge grannen brevid en smäll på käften :)

Kommenterat - 2010-05-13 / 23:43:32  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: