Konstig trötthet

2010-05-26 / 19:59:57
Tröttheten gör mig så sjukt labil, snacka om att inte orka nånting..
Har varit sån här under en längre period nu, där vissa dagar är hur bra som helst och andra värdelösa. Kan inte fatta varför det ska vara så jobbigt :/ Det är inte lätt att låtsas som ingenting, känner ju knappt igen mig själv längre.

Det kan ju iof vara en utmaning att lära känna sig själv på nytt.

Idag hade jag en körning som gick skit! Men jag lär ju komma ihåg vad jag gjorde för fel idag iaf.
Men jag kände hur uppstressad jag blev av trafiken när jag kom till skolan, skorna som inte gick att dra på sig och hur jag blev så sjukt irriterad. Sen kör vi iväg o inget blir bra... suck
Så det var bara att bita ihop, man lär sig bäst när man påminns om felstegen tyvärr.
Skönt för mig att T var hemma och kunde trösta mig :)

Men dagen har varit jätte konstig, yr, trött, illamående, hungrig ja allt på en o samma gång blää!!



Imorgon är näst sista redovisningen och jag har verkligen ingen aning om vad som väntar för detta var bland det mest diffusa jag varit med om.
Men det innebär också att jag är en dag närmare semestern. 5 dagar kvar ;D

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Men lilla du. Vad är det som gör att du "måste lära känna dig själv på nytt igen"? Och varför mår du så dåligt? Är det stress eller är det något annat? :)

Ta hand om dig och hoppas du mår bättre snart.

Kramkram

Kommenterat - 2010-05-27 / 12:34:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: