Längtar till sommaren

2010-05-05 / 23:06:21
Börjar verkligen känna mig sliten och även om jag tycker om alla uppstartade projekt och allt det som försigår omkring mig så hinner jag aldrig komma i fas.

Körningen går bra men ni ska veta att tårarna sprutar när det inte går som jag vill, har ett vagt minne av att det var lika jobbigt när jag tog bilkörkortet.. hmm man tror att det ska gå lättare o att man hanterar situationer annorlunda men i detta fallet; nix. så fort jag blundar och slumrar till drömmer jag om körlektioner, skyltar, prestation osv. Ni förstår ju själva att det inte blir någon bra sömn av det. Tycker nästan synd om S men han får ju betalt för att "ta skiten" ;P

Har denna vecka cyklat till de platser jag behagat att ta mig till, dvs till körskolan, till skjutsen för Varberg och in till stan. Går himla smidigt, det som är tufft är hemvägen eftersom det är så många uppförsbackar men jag ska försöka att inte inhandla något månadskort denna månad utan hålla mig till cykeln =) Vi får väl se hur det går. Imorgon blir nog inga problem för då ska vädret fortfarande vara fint men fredag då ska de ju bli regn så det tål att funderas på alltså...

Nu ska jag njuta av lite hemmagjort chokladkräm innan jag hoppar i bingen, körning tidigt imorgon...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: