Sommarväder

2010-05-24 / 10:59:38

Eftersom vädret fortfarande håller i sig, visserligen blåser det liiite mer idag än igår t.ex men det gör inget så blir det en lättare promenad men Nen o sen ska jag sitta på balkong fram till min lektion börjar.

Jag undrar hur det ser ut med prioriteringar i detta hushåll skola en vecka till o här sitter jag med helt fel böcker hahaha men till slut har man ingen lust liksom...
Bara för att det är så kort tid kvar till sommarlovet antagligen.

Sen kommer det helt fantastiska att jag har bara två böcker att råplugga i under 1 månads tid inga krusiduller där inte =P Bli perfa!!

Älskar att det äntligen blivit sommarväder och njuter i fulla drag vill jag lova för det finns inget bättre att vakna till än solen som skiner in genom fönstret..



Så många somariga bilder som jag redan huinnit ta när jag cyklat lite varstanns =)

Hoppas alla har möjligheten till att njuta av dessa soliga dagar..
Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: