Shoppingdag

2010-05-11 / 23:00:58


Tryck på bilden så blir den större.
Så här ser paletten ut, sök på tradera efter 120 palette, inget speciellt märke. Men jag hade den i 10 timmar och skuggan satt hur bra som helst =) Så de var riktigt bra, super nöjd.

 En mojito färgad skjorta inhandlades idag =)

Ett coral färgat linne

 En lång cardigan fast coralfärgad den med :)

Tycker det har varit så grymt svårt att köpa kläder det sista o inte trodde jag för en sekund att jag kunde bära dessa färger men det kunde jag tydligen. Blev ett par nya leggins, underkläder, sommar skor och lite annat smått o gott också haft en helmysig shoppingdag med mammi idag.
Ni skulle sett oss på vårruset igår 31 min sprang vi på, kände oss super nöjda med den prestationen men det har känts idag vill jag lova =) Man har knappt fått på sig byxor o annat hihi..

Vi färga håret på mammi idag också o det blev jätte bra men så fick jag för mig o bleka lite i utväxten o det blev kanske mindre bra haha ser ut som en blandning av leopard/pantertant hahaha

Xoxo

Nu ska jag snart trilla i bingen
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: