Fredagsmys

2010-05-14 / 21:40:03
En riktig kick skulle jag behöva är såå sugen på den förbjudna frukten, men inte kan jag göra mer åt det än att ösa in med reserven fy fan vilket tufft liv vi lever.. :P

Idag strosa jag o T omkring på stan på stan, satte oss vid fontänen vid Storan o käka glass och mös i valig ordning. Sen begav jag mig hemåt, skulle gjort mer men först blev det några telefonsamtal sen hamna jag hos svärmor som jag inte sett på ett par månader eftersom vi har 100 knutar här och ens hinner med att se personen som bor trappuppgången bredvid.

Så prata man precis med farbror som ev tittar förbi imorgon, trevligt trevligt =)

Så här sitter jag  med huvudvärk och njuter av en whiskey. Nice

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: