Guds gåva till kvinnan.. ;))

2010-11-15 / 19:42:41

Efter att Gud hade skapat Adam och Eva sa han: "Jag har två gåvor kvar att ge er, en gåva var. Det är konsten att stå upp och kissa och så är det..."

"Den vill jag ha! Den vill jag ha!" avbröt Adam. Eva nickade och Adam fick gåvan. Adam tjoade och skrek av lycka, sprang runt i Edens lustgård, kissade upp och ner på träden och på varenda buske.

Gud och Eva betraktade förundrat den glade mannen och efter en stund frågade Eva försiktigt: "Gud? Vad är min gåva?"

Gud svarade: "En hjärna Eva, en hjärna"



Dagens konstaterande, Gu så hemskt om man mördar sin sambo på grund av en snedtändning... hmm det skulle leda till så mycket skuldkänslor, att mörda utan att först ha planerat mordet in i minsta detalj pga av någon orsak, utan att bara göra det helt spontant..hmm.. illa det där..

Nu är nog T frisk för han går mig på nerverna, bara retas och bråkar nu när jag gått o blivit förkyld.. Det är ju då man behöver värme, närhet och kärlek.. Men det är ju så att man får inte mer än man ger.. :P
Så jag ska inte gnälla mer om de.

Jag är helt bombis på att det är något på tvn på måndagar som jag brukar titta på men denna dag står det helt still.. Innan jag trillade i säng var jag så duktig att jag bakade frallor till gubben som gick upp lagom tills de var färdiga, sen får man ingen tacksamhet för att det står frukost på bordet utan skäll för att man diskat, damsugit och tvättat - för det skulle minsann han göra.. Lika bra att sluta med sånna allmosor.. hahaha


Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: