Måndag underbara måndag

2010-11-22 / 17:09:40
Nu har vi suttit sen 9.30 med examensarbetet och kämpar så att det skall bli någorlunda klart inför inlämningen imorgon :P Kämpigt värre men mitt i alltihop dök Nen och Jonte upp för att säga hej... Så fortsatte pluggandet.

Sen tog det inte mer än ett par timmar så kom min man hem med ungen under armen haha, så han förgyllde delar av vår eftermiddag kan man väl lugnt säga..

Tillagade fisk idag, gooodaste jag ätit på länge.. Det var torsk med vit sås, kryddor och broccoli med ris som tillbehör så nu står jag mig tills imorgon..

 Mumma.. =)

Igårkväll tog jag min första joggingtur på 1½ vecka var så himla gott, men vilket pissväder regnade på mig hela rundan så jag va dyngsur när jag kom in igen :P

lånade en bok som jag kan säga att jag lusläste för den var riktigt rolig...



Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: