Ordinary tuesday

2010-11-02 / 21:01:07
I keep on running, keep on running but nothing works, I cant´t get away....

Nu är det bekräftat än en gång att jag inte skall arbeta med något som har med vård att göra.. Mitt tålamod det tryter på 5 röda. * suck * men nu längtar jag verkligen till helgen då är det partaj hos Lindis så får man lite annat att tänka på och gott sällskap.

Gubben kom hem idag som ni säkert förstår, jätte skönt, för då måste han ju vara såpass att han överlever iaf. MEN varför skickar man hem nån som inte fungerar ordentligt.. gosch så jobbigt..

Idag ringde jag mitt första samtal och imorgon flyter livet på någorlunda igen.. Skall hälsa på Nen och se hur hon mår givetvis... för det är ju inte normalt. Om en månad då ska jag pynta den här lyan, inhandla glögg och njuta av livet.. =) Puss på er..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: