Oroväckande tankar som florerar runt i huv...

2010-11-17 / 09:55:55

Oroväckande tankar som florerar runt i huvudet.. DET går bara inte att tänka klart och jag hatar det. Hjärnan är inte byggd för huvudbry.. Den skall hålla sig inom ramarna för det väsentliga utan några undantag. Min tillflyktsort är dock bara en liten låda.. Kommer inte bli något klokare idag.. Missade skjutsen till Varberg, fick ringt ett samtal, tack för pep smset.. Blev bara att trolla fram en tågbiljett och bege sig efter att ha dragit den fina ramsan högt och tydligt.. Men fint väder är det.. Bara hoppas att jag hinner hem för att njuta av det under en 3 timmar lång promenix.. För i så fall längtar jag. Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: