Redan tisdag

2010-11-23 / 12:50:34
Igår kväll när huvudet kände sig som mest uttömt av dagens intensiva skrivande, bestämde jag mig för att helt enkelt tappa upp ett hett bad, tända lite ljus och låna en ljudbok från bibblan så det gjorde jag...
Fantastiskt 2 min tog det att låna en bok som skulle lyssnas på i 3 timmar, men så bra den var och så länge har jag ALDRIG badad.. Så det ska nog göras om någon gång..

Sen däcka jag av på soffan och drömde om smågodis för att väckas av att dörren ringde (T är ju inte hemma så ofta) sååå - tänkte att det kanske var han som stod där och glömt nycklarna. Men icke där stod lillskiten Madde och första kommentaren från henne är:

- Vill du ha goodis ??? hahaha klockrent

Så ägnade vi kvällen till att spana på dumburken, ut med Wilma och ett snöbollskrig som hette duga.. XD

Totalgöttans de.. Meningen var att jag skulle sova sen, men det gick inte så jag tittade på The Ramaden girl eller not... gud vad jag hittar på nu.. haha men det var en romantisk komedi iaf. och den gav några skratt, sen skulle jag försöka sova igen men jag fattar inte att hjärnan inte kan stänga av bara, kan inte vara nyttigt att ligga och vända och vrida på sig i timmar..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: