Det går segt nu..

2010-11-20 / 17:41:16
När jag i ett vagt ögonblick faktiskt övervägde könsbyte... hahaha
Det skall väl kanske till lite mer än en förkylning innan det är satt i verket.. så kan de va..

 Men något ska man ju roa sig med här i livet.. =)

Pluggar och pluggar och pluggar... Har verkligen kört fast i analysen.. vet att sidorna kommer att fyllas som en löpeld bara jag kommer igång men ofta.. Det är lördag klockan är 17.20 Jag har suttit och glott in i dumburken i 3 timmar och inte kommit någonstans.. What too do???

Sen kan jag ju erkänna att det finns annat som surrar runt upp i det blå.. och det vi alla vad jag anser om det.. När jag blir stor då minsann!!! Sen har grannarna spelat hög musik sen jag kom hem typ och jag klandrar dem inte.. Helg, vi brukar göra samma sak.. och då är det väl bara att gilla läget.. =)

Var iväg och titta på denna hoj idag... Men det är bara en 550 och det kan väl kanske kännas lite vagt.. Vill nog ha något med liiiiite mer kräm i.. Men kika kan man ju alltid göra.. =)

 kan ni se mig glida runt på en moppe hoj haha

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: