Motionsvecka ;D

2010-11-09 / 00:22:33
Tänk vad snabbt tiden går, redan en vecka har sprungit iväg och vart tog den vägen.. T är fortfarande hemma och det tar nog tid innan han återhämtat sig :/ men det går så stilla i rätt riktning.

Har haft två intervjuer, kan säga att det inte var lätt under höstlovet.. men nu är resten inbokade så det är bara att köra på. =)

Tycker dock att det är skönt att några saker återgått till det normala.
Hade en jätte trevlig helg med Linda, Emma och Ida mfl. Så det tackar jag för. Sen finns det alltid saker som förgyller vardagen givetvis..

I fredags körde jag på med en ordentlig motionsrunda, var riktigt nöd med resultatet 1,6 mil senare. Sen blev det en lättare joggingtur på söndagen och idag tog jag äntligen tag i mig själv och gick till gymmet, har blivit lite stel i nacken av att sova på soffan (man vill ju inte bli sjuker).. så jag bokade in en vattenmassage efter ett grymt skönt men dock slisamt pass.. och vilken befrielse när jag kunde vrida huvudet utan smärta igen... awsome.

Nu ska jag ut med Wilma i kylan igen och hoppas att jag inte stöter på några katter för hon flyger och det går inte när man fryser :D

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: