Födelsedag

2010-10-21 / 11:05:10
Hurrra hurra för idag är älsklingens födelsedag !! <3



Så jag gjorde brända mackor med stekt ägg och hällde upp jätte stark saft för det är så han vill ha den.. =)
Sen sjöng jag med ett tänt ljus i handen och dundrade in i sovrummet hihi som han mööös..

Jag först med Wilma eftertågandes och hon skulle pussas och mysa och vara jättejätte nära.. Så Öppnade han paketet som Jennie varit så snäll att förvara och packa in.. Ett stort leende, sedan fundersamhet och sedan ett stort leende för att avsluta med att ställa frågan HUR?? Det bästa jag kunde göra var att rycka på axlarna och säga att han kunde sova en timma till  :P

Så nu blir det plugg innan Jonte kommer hit och rycker tag i T

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: