Livet i en vågskål

2010-10-27 / 15:28:02

Arbete är en välsignelse som ser ut som en förbannelse, det är därför som vi skall arbeta som att vi levde för evigt och älska som att vi skulle dö imorgon.

Idag har jag lyckats konvertera en ljudfil in i datan så nu är jag redo för telefinintervjuer... ;))

Ibland känns allt så hopplöst, varje höst upprepar sig och jag längtar varje höst till det nya året... Men det är livet som en vågskål. Den väger sällan jämt och det är bara att acceptera. För skulle man göra något åt det då blir förändringen så drastisk.

En klassiker:



Men det finns även sådant man kan glädjas åt. Den 1 dec kan jag stå till förfogande för arbetsmarknaden igen och det längtar jag verkligen till. Det är tungt att arbeta men det är oftast mödan värt. Antagligen för att man är en rastlös själ. :D och oftast trivs med det.

Vänner nya som gamla som förgyller vardagen
Familjen som är a och o.



Hoppas ni har en underbar onsdag... :)

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: