Lovely sunday

2010-10-17 / 16:12:28
Ja denna dagen har bestått av misslyckat bak.. Inte allt... men skulle göra mandelkakor och de ska ju bli så runda och fina.. mina flöt ut till pannkakor.. Jaja T får väl äta dem helt enkelt.. Skicka ett mms på dem.. men det lär väl inte dyka upp än på några dagar haha, tar galet lång tid innan de hittar till bloggen..

Nu ligger jag ute på Gothia inks blogg.. Vad är väl inte förhållandet mellan kunden och dennes gaddare.. haha Jag ska nog komma på något att ge igen med.. :P

Gothia Ink

Nu lyssnar vi på dansband och skall snart börja med middagen.. =))

Älskar söndagar ;D
Kommentarer!
Postat av: Nen

Hehe de känns som han startar krig med utvalda kunder.

Hmm vad kan det bero på tro??? =OP

Jag förstår din panik igår men det va ju rätt oskylldigt. Om man tänker på vad han skrivit om andra =O)

Kommenterat - 2010-10-18 / 09:37:15  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: