Myggor och Malar

2010-10-14 / 00:08:05
Insekter och flygande kryp är bra otäckt.. Nu har man ägnat kvällen till att avliva en mygga och försöka lura ut en mal ur sovrummet, men det är svårt att balansera på sängkanten, viftandes med en kalle tidning för att slippa bli anfallen... jag föll handlöst ner från sängen, nu finns inte den malen mer...


Dagen flöt förvånansvärt bra annars.. julosten är klar, å som jag längtar till julen och pyntet och alla tända ljus. Myset på stan sittandes på lilla fiket med en expresso och trevligt sällskap.. jaja det kommer... Träffa Tilda, å så mysigt det var.. kändes som det var hur länge sen som helst :))

Full rulle hela dagen..

Så vände jag mig åt sidan och där satt två till hur är det möjligt ???
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: