Sittandes på tåget och blogga har ju vis...

2010-10-13 / 08:23:00

Sittandes på tåget och blogga har ju visat sig vara ett mindre problem.. men tele2 surf fungerar lite som det vill, oftast inte alls.. Lite synd när man annars kunde passat på att plugga sittandes på taget till Vara. :-) Igår kväll var jag hos läkaren för att jag har så ont i halsen och tänkte att det är bäst att se så man inte behöver penicillin.. Men var bara hals med virus haha Jag tror aldrig att jag klivit ut ur ett behandlingsrum skrattandes pga virus med hals och hals med virus.. Nä då de gör sitt bästa.. Skönt att det inte var något annat och att det nog går över inom kort :-D Nepp kort o gott hoppas jag på en t trevlig dag .. Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Tele2

Hej Misskissie,



Det är tråkigt att läsa att ditt mobila internet inte fungerar så bra när du åker tåg. Om det är just när du åker tåg som det fungerar dåligt beror det troligtvis på bristfällig täckning. Om du fungerar lika dåligt på alla adresser kan det dock vara något annat som är fel, jag ber dig isåfall att ringa kundservice på telefonnummer 0772-25 25 25 för att göra en felsökning.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

Kommenterat - 2010-10-15 / 15:19:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: