Utgång

2010-10-10 / 16:45:39

För andra helgen i rad var vi faktiskt ute och röjde, grymt skoj, kan säga att man får mersmak för varje gång att röra på dököttet... :)) Men saknade mitt sällskap :/ Nästa gång...

Bra blandad musik och ett riktigt trevligt band spelade under gårdagskvällen..
Fick visserligen känna av att jag varit dålig i veckan för nu värker halsen men det är sånt man får ta..

Så hjälpte T mig att ta lite kort.. man har ju ändrat hårfärg och lite till sen bilder togs i somras.





För visst går det i vågor hur mycket blider som tas. Man ska ju hinna göra något med dem också..

Annars har dagen som vanligt bestått av studierna.. haha ibland är jag hurtigare än somliga tror.. :P Imorgon ska jag tillbaka till sjukgymnasten. Så hoppas jag hinna träffa Tilda vid denna hemfärd..
I övrigt som jag skrev behöver jag lugna mig lite, stressen har tagit över och jag har ingen aning om hur jag ska få bort den... Men jag kommer nog på något det brukar jag göra..

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Ja nästa gång =O)



Du är så fin min vän. En riktig heting.

Kram

Kommenterat - 2010-10-11 / 15:24:25  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: