4 dagar..??

2010-10-19 / 19:37:32
Jamen så tog det bara 4  dagar för mms:et att komma fram, då får vi väl se när kakorna dyker upp...

Tog en välbehövlig joggingtur trots halsont, får ju inget gjort med myror i brallan.. Sitter hemma som vanligt och väntar på T. Borde vara van vid de här laget men han hittar på alldeles för mycket fuffens för att jag skall hålla huvudet kallt.. T fyller år om två dagar, present kirrat och han kommer aldrig kunna lista ut vad det är..
Själv vet jag precis vad jag vill ha av honom ;P Men jag blir lika glad om jag får frukost på sängen med nykbakat bröd och nybryggt kaffe...

Den idealiska koppen kaffe: Skall vara "svart som djävulen, het som helvetet, ren som en ängel, söt som kärleken" Den franske diplomaten Talleyrands uttalande om en kopp kaffe.

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: