Promenix

2010-10-04 / 22:44:37
Idag promenerade jag och T till sjukgymnasten för att ta tag i den trasiga armen som har hängt med ett tag nu.. o inte vill man ju gå ensam ;D

Men fy sjutton vad jag har ont nu efter att denne klämde, rykte och de övningar som ska göras varje dag.. Hoppas verkligen att det ska bli bättre inom kort. Ska tillbaka om en vecka för nya övningar och se om det gett något resultat...

Lektion ett hållning, basic, basic.. Så egentligen ska vi inte träna armen utan rygg och skuldra.. . Men det är ju aldrig fel att få bättre hållning :))

Imorgon bär det av till Varberg för sista seminariet i denna kursen sen startar examensarbetet upp på riktigt.. Kan inte fatta att det bara är 8 månader kvar till examen..

Sen ska vi se om praktiken är kirrad, ska hälsa på syvarna i Vara om nån vecka.. Så man kan ju alltid hoppas att de orkar dras med mig i 5 veckor haha

Nepp nu ska jag hoppa i bingen...

Nattinatti...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: