Veckan går way to fast

2010-10-28 / 13:33:30


Startar upp 40 sek in i videon sånt där tjöt är jag inte mycket för.. Men yo I like this song. Gillade även denna cover av den med annan text =D

 

Idag fegade jag ur men skickade ut förfrågan till alla per mejl så är de förberedda på att jag kommer ringa och då kommer det att kännas mycket bättre.
Förhoppningsvis har livet lättat upp from nästa vecka, men jag hoppas inte för mycket man blir bara besviken. Hostmedicinen jag inhandlade hjälpte inte inatt, hosta till kl var 03.30 denna morgon menmen..

Igår tittade jag och T på Beck - Levande begravd, den var RIKITIGT bra. är inte ofta som jag och T hoppar i taket men den här gången gjorde vi det båda två samtidigt två gånger hahahaha

4 days left to my beutiful B-DAY, undrar om jag faktiskt inte ska ta och göra något fint för mig själv den dagen. Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: