Bad Seed

2010-09-12 / 13:43:51
Snart har jag återhämtat mig efter förkylningen och energin börjar komma tillbaka. Härligt det!! Så igår var jag chaffis till grabbarna när vi skulle på riktigt party, var sjukt länge sedan det med vill jag lova och där spelade detta grymma band, Hårdrock för hela slanten under natten ;D

 

Så svårt som jag har att komma igång med skolarbetet har jag aldrig haft, och jag vet mycket väl varför.. Jag har ingen aning om hur eller vad vi ska göra.. seeegt, och en lärare som pratar i gåtor.. jätte irriterande när man egentligen bara vill komma igång =/

Nepp undrar om man skall bege sig till gymmet idag.. Vore vääldrigt skönt att mjukstarta med det..
Så dessa trevliga kvällar, jag blir helt till mig bara jag tänker på serien... :P

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: