Snart färdigt

2010-09-22 / 18:37:33
Igår var jag i Varberg för näst sista seminariet i denna kursen, gick väl sådär men nu var det avklarat iaf.
Men varr galet trött efter gårdagens flängande så det blev till o hoppa i säng tidigt... =)

Idag ringde jag för att boka en ny tid och fixa de två sista rosorna på ryggen, men så hade han tid med en gång så det var bara till o slänga sig iväg.. ;D Trodde visserligen att han skulle göra bara en men nu är den praktiskt taget klar, ska fyllas i med vitt för att bättra på skuggningarna Sen så.. Men inget skoj att lägga ut några bilder innan den är klar :0)

Till helgen bär det av hem, dels för att hälsa på familjen men det blir även en påhälsning hos Emma och se hur Lizzy har det... Ska bli så trevligt så! ;D

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Jenny

Va kul.. Jag skulle också vilja tatuera mig, men har väntat länge på att komma fram till det perfekta motivet.. :)

Kommenterat - 2010-09-22 / 23:44:07  | URL - http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag tycker också de ska bli kul med besök!! :) Kram på dig!

Kommenterat - 2010-09-23 / 20:50:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: