Veckan som varit

2010-09-04 / 14:43:44

a la grym förkylning - gah!

Tisdag, bra mör efter den intensiva gaddningen på måndagen som blev såå fin, T kom hem och hade klarat uppkörning och även han uppgraderat sitt körkort ;D helt galet, M fick köra iväg med mig och inhandla en hjälm, kläder lånade jag av svärmor (man kan ju inte inhandla allt på en o samma gång :P)

Så iväg bar det, så mysigt men som sagt var riktigt hängig och kände att jag nog behövde stanna och inhandla halstabletter strax innan vi kom in i alingsås... T tankar lite så säger jag med ren ironi haha du har väl ställt på hojen nu.. Aj fan!! Det har jag glömt, sen tog det inte mer än 10 min så stog vi i ett ormnäste av polisbilar och poliser, så där fick vi stå mitt ute i ingenstans tills polisen begett sig vidare 1 timma senare!

Sen åkte vi hem o hälsa på en snabbis för lilla jag skulle ju till Malmö tidigt dagen efter.
Nu var jag rikitig dålig, väl i Malmö pallade jag 4 timmar sen fick jag gå o lägga mig, den natten bestod av hög feber, frossa och svettningar, så vi åkte hem lite tidigare på torsdagen så jag fick krypa ner i kojen,

Så här har baske mig inget blivit gjort :(

Nu längtar jag till att denna veckan skall ta slut för ju fler dagar som passerar desto piggare blir man ju...

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: