Bara för att...

2011-04-20 / 19:44:28
Som vanligt har jag en tendens till att ta ut mig irriterande nog, efter gårdagens cykelpass  så har jag fått ont i halsen och känner mig lite små febrig och rosig om kinderna.. hua mig säger jag bara... Alltid blir det så när man skall åka någonstans, tur att jag inte tänker åka en meter i sommar ;P Om det inte blir i följebilen till norge och lite andra småresor som kommer göra mig dö sjuk...

Har iaf. fått åka hoj idag, först med T bort till hisingen, har varit borta vid Wiselgrensplatsen hela dagen.. Sen med Vesna som körde hem mig ;)) Så himla skönt och jag känner bara hur mycket jag vill köra själv :)) Men dessvärre orkar jag inte så länge och de flesta jag pratat med har slutat att köra i 6e månaden.. finns några som stått pall in i 7 e månaden hmmm Vi kämpar på med vårt WPLG som måste vara klart innan påsk, för då ska iaf. jag vara ledig... Förhoppningen är att vi är klara redan imorgon faktiskt.. men vi fårt väl se..

Kom hem och hade jätte söta blommor på hallbordet, då kunde man ju trott att det var min kära T men nej det var lilla svägerskan som var så go o gick ut med Wilma och har plockat dem.

Nu ska jag klämma i mig en halstablett till och kanske en alvedon innan jag trillar ner i soffan och gör absolut ingenting.. haha läkaren ringde idag också, nu är det en som kommer ha ångest av att bli skickad på rehab hahaha

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: