Idag har väl inte allt gått som planerat om man säger så..

2011-04-14 / 19:42:33

Idag har väl inte allt gått som planerat om man säger så..
Skulle ladda på mitt månadskort över nätet för att inte behöva stressa iväg till affären och köa innan jag skulle åka till varberg.. Osis Christina läste för första gången inte igenom det finstilta i stressen där det stod att det kommer ta upp mot 7 dagar innan kortet är aktiverat och distansköpslagen inkl ångerrätt gör att man inte kan ångra köpet... Såå det fick ju bli sms:biljett igen (dyrt blir det) efter att jag då bett kundtjänst på västtrafik att köra upp sitt system där solen aldrig skiner! För lilla jag har inte råd att punga fram 2 månadskort betalningar på en och samma gång :( Så gaffla med en nisse på pressbyrån om det ikväll och fick köpt ett fem resors kort så är det bara att hoppas att kortet är aktiverat inom kort!!!

Mat/frukost hade vi ingen så hungrig har man varit och missade hur mycket som helst pga det.. :/
Sen fick jag ett sms om att mina jobbdagar nästa vecka redan var tillsatta för att jag inte svarat tillräckligt snabbt.. Blev så irriterad, de kan väl använda ett system och ett nummer så man får tag på dem istället för 5 olika nummer *morr*

MEN SEN NU IKVÄLL hände det första positiva i vår lilla familj på väääääldigt länge, T fick, inte allt han ska ha, långt ifrån, men några kronor från sin förra arbetsgivare.. Nu fungerar det en månad till ;D yey

Jag är inte bitter för det.. som sagt vi lär oss nya saker hela tiden, men ibland är det sååå skönt med en liten ljuspunkt så man inte famlar i mörker hela tiden. Det inger hopp.

Annars gick seminariet bra idag, och imorgon är sista dagen för praktik.










All my love to you.. Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: