Plugg

2011-04-16 / 11:14:32
Plugg på schemat, om 10 dagar skall allt vara inlämnat och klart och dessutom är det påsk och annat emellan så man får verkligen ligga i..
Något som jag alltid faschineras över är hur duktig man har blivit på att skriva med tangentbordet utan att titta på det, du vet ändå vart knapparna sitter utan att ha rätt fingersättning. :P Tror att man sitter med mycket data då..

Jaja T kom hem igår med en svullen fot men han hade klarat sig, var bara lite mer än ett halvt ton som landa på den.. Men som sagt han hade änglavakt och kunde bege sig ut med grabbarna liika fort som han kom hem :) Själv hade jag sovit som planerat, varit ute med hunden och pluggat, så man har ju änna fullt upp..
Nu ska jag ta beslutet om jag skall buda på en tradera auktion eller ej.. hmm men det är fasligt billigt, bara det att jag kommer inte kunna använda dem i sommar utan får vänta till nästa år, kluven..

T behöver verkligen kliva upp så jag får bolla detta med honom.

Xoxo      Ibland yndrar man när man bläddrar bland gamla kort, men detta var en finfin kväll om inte annat ;)
Kommentarer!
Postat av: Martinkaroline

This site is professional and to the point.

Kommenterat - 2011-07-04 / 10:16:03  | URL - http://martinkaroline.blogll.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: