Varje vecka är det helg...

2011-04-26 / 16:54:09
... men den ser långt ifrån likadan ut varje gång... Nu är påsken åter förbi, men en mysig sådan var det :)



I fredags satte sig jag o T på hojen för att jag skulle fira påsken på landet, på väg dit fick vi först stanna 4 ggr. Där denna bild är tagen var sista; STANNA jag har så jävla ont i röven!! Tur att vi kan dela upp det och köra lite var för att sitta på bönpallen är ingen hit :P I vanlig ordning var det givetvis med hårda restrektioner att vi skulle köra vääääldigt försiktigt. Det kan aldrig vara nyttigt att oroa sig så mycket för andra människor.

Väl framme grillade/brände vi flintastek över öppen eld hahaha men så gott de var.. sittandes på verandan.. myys
Så har det varit fullt upp hela helgen, god mat, solsken, solande, kalas, ännu mer god mat och lite cyklande ;)) och en del plugg tyvärr :/

Igår kväll när T kom hem slog vi på stort med en promenix med Wilma, Pynta balkongen och sen grilla och åt ute på balkongen, satt ända till klockan var 22 innan vi landa framför tv:n och kika på Black Out - gud så roligt det var, har verkligen inte trott att det var något program för mig och det är nog inget jag skulle sätta mig framför ensam hemma men det var underhållande med sällskap.

Idag tog jag cykeln ner till gamlestan och "kika" på räkan eller mig själv hur som haver så var allt väldigt bra.
Räkan med sina 145 slag och jag med en mage som följer kurvan på linjen... fick Rhinokort mot min nästäppa, så nu kan jag förhoppningsvis sova bredvid vem som helst utan att låta som en tröskverk! hihi

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: