En gnutta trötter

2011-08-31 / 14:12:45

T har återgått till arbetet och numera även till nattpass, så det kommer bli mycket ensamtid med Lo ;)
Dagarna nemas problemas, nätterna ingen hit alltså... men man får ta det för vad det är.. innebär ju även att vi snabbare kan få rätsida på allt...

Två veckor efter förlossningen, så har magen sjunkit tillbaka ganska väl ;)) ca 14 kg lättare, Det gillar vi skarpt.. Ser ut som jag gjorde i vecka 12 ungefär..En smått sliten Stino efter en mycket lång natt med gnällig tös :)) Men hon slocknade så fort MT åkte på.. Kommer bli en succe när hon blivit lite större..
Så ser man ut efter en natt med bara 4 timmars sömn... :P men det bjuder jag på, dockan slocknade så fort jag tog på mig MT så den kommer att bli en succe när hon blivit ett par veckor till. Är dock lite osäker på fötternas position i den.. Så det skall jag kolla upp... Men galet nöjd annars...

I em blir det promenix med lilla Wilma..

Helgen som varit var fullt upp med sovande och kalas... På måndagen hade vi en snubbe här som gick igenom våra försäkringar och sen kom syrran en sväng och hälsade på..

Igår var vi och handlade ute på backa en snabbis :) Så mysigt så... Gillar när T följer med på premiärturerna så man får ett hum om vad det innebär innan man står där själv...
Ringer det och ingen svarar då sover vi förmodligen och sen ´glömmer jag att ringa upp... :/

I måndags anmälde jag mig till en kurs som jag tänkt förkovra mig i, vi får väl se hur det går.. började så smått igårkväll när T kom hem så att han och Malou kunde däcka av i soffan utan att störa mig hihi


Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: