En man som strålar...

2011-08-04 / 15:47:14

Ja annat kan jag faktiskt inte säga för han gick sjungandes och visslandes ut genom dörren på väg till jobbet idag.. ibland alltså.. Visserligen hade vi träffat en kommande daddy to be när vi var på torget så de stod och tjöta en bra stund innan vi kunde gå vidare hihi

Så kom det där rå flinet som bara finns på hans sida av familjen, det bara lyser ur ögonen..
Vi skulle egenligen åkt och badad idag men så läste jag på lite och det var visst ingen bra idé just nu så Christina får vara utan ett dopp sommaren 2011 med tanke på hur tråkigt vädret varit fram till augusti.. :(

menmen får intala mig att jag kan bada hur många somrar som helst framöver..

På lördag ska vi åka på utflykt ;D yey sen får vi se vad som händer härnest..



haha gött när man förevigas av andra :P



Då var bilderna som Nen ordna så fick mycket roligare :))

Åh Wilma hon snarkar så det snart går hål i öronen på mig.. Jösses vilken vaktis hör ingenting pga av sitt eget surr

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: