Så mycket känslor...

2011-08-03 / 16:07:59
det är så bara och T har det inte lätt, jag vet... Får jag inte min vilja igenom då får han efter många om och men lägga huvudet på sne, säga jag tycker så mycket om dig, vi får försöka ordna det när jag kommer hem, eller imorgon jag looovar, eller ja jag förstår att det är jobbigt vi löser det...

Men det är jobbigt att vara jag just nu, sitter uppe vareviga natt och har ont! sen på dagarna så är jag ju skit trött...

Ska baka lite nu och sen är det matlagnning på schemat...

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Snart tittar bebisen ut och då blir det lite lättare :)

Vi är nyfikna på eran lill* krabat :)

Kramkram

Kommenterat - 2011-08-04 / 14:08:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: