Underbar dag ;)

2011-08-23 / 22:13:41
Idag kom underbara mamma och lillebror på besök med god mat och kläder till liten :))
Var helt underbart att se dem, för det kändes som en evighet sen sist.
Fick en bok att skriva i om den första tiden med lilltösen - toppen säger jag bara att ha en sån och samla allt i för det är ju som de säger man glömmer ju allt så fort.. Och en bok om allt som har med små att göra och den var hur bra som helst även om vi lyssnat och sett er andra så är det saker som gått en förbi som man funderar över :))
En supergullig katt som upp på väggen for under kvällen också.. Så skoj att de hann komma hit trots en fullspäckad vecka nu när lillebror skall flytta o allt.
Inatt sov Malou riktigt bra så jag var nästan utvilad, men full rulle hela dagen så tröttheten har satt sina spår nu ikväll och övergått till övertrötthet så jag inte kan sova nu när pinglan sover.. för hon sov då inte mycket under dagen... Kanske är bra.. ;)
Imorgon är det jag som inte gör något alls... tror jag ska ligga i sängen hela dagen ;P
Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: