Vi väntar... ;o/

2011-08-06 / 16:41:46
Jag avskyr att vänta men är världsbäst på det :P
T & M är iväg o spanar på en bil idag för det tillhör tydligen familjelivet att ha en bil haha nåväl ingen brådska med det just nu...

Varit på promenix med Nen idag och spanat in kvibergs marknad, vilket jag fortfarande är helt säker på att jag aldrig varit inne på, det kanske var bellevue marknad vi var på en gång... mhmm men nu har jag sett det och bestämt mig för att göra ett återbesök en vacker dag längre fram.

Var himla mysigt att promenera omkring och tur med vädret hade vi med. Väl hemma slockna jag och en hel timma av mitt liv förpassadess till drömmarnas värld, inte så konstigt när man varit uppe sen 6.30...
och nu väntar smulpajen på att såsen skall kallna så det kan ätas, jummy ;D

Igår körde jag och Wilma ett pass i badandets tecken där hon helt enkelt fick hoppa i badkaret, sötisen tyckte det var underbart :)) Är ju inte så tokigt att bli kliad och ren..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: