Dec. 9, 2011

2011-12-09 / 20:19:08
Äntligen kom jag till skott och fick framkallat en hög med bilder. Inte på det sätt som jag tänkt att skicka efter en färdig fotobok utan bara lösa kort för jag är så himla rädd att data ska kracha och allt bilder försvinna från det att lilla var nyfödd haha och hon som bara är 4 månader..
Så himla skönt med helg, kommer få en hel dag tillsammans med T förhoppningsvis, han bara jobbar o sover :( så man får ju inget gjort på dagarna.
Snart är det jul och jag längtar minst sagt ;) Ska bli underbart att samlas igen <3 Näe nu ska jag värma lite fredagsglögg efter en intensiv dag.
Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Haha, jaa men det var verkligen tråkigt att den inte blev god :P



Kul att du kika in där :) Åh, ja jag har inte vågat mig på att sy blöjor än och iom att mina kids är större (Tilda skulle ju såklart kunna ha) så har det inte blivit "prioriterat" så som annat halsvärmare och liknande :) Men jag har helt klart velat prova, de är ju superfina tygblöjorna. Kan man inte få se ett smakprov?! :D

Gillade helt klart din fina Mei Tai :) Riktigt fin, var hittade du mönster till den? Eller är den egenkomponerad :D



Ottobres mönster är bra men jag tycker iaf att barnens mönsterstorlekar är lite stora. Glömmer alltid bort mig själv och tar samma storlek eller en större än de har men det blir alltid jääättestort :P hihi. Fast bättre det än när det blir för smått :D



Kramkram

Kommenterat - 2011-12-12 / 08:03:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: