Nöjd med helgen missnöjd med sanningen..

2011-02-14 / 18:39:59
Som jag sagt tidigare lär jag sällan av mina misstag, och det händer ibland att jag måste berätta sanningen i slutändan, inte så mycket för min egen skull utan för andras.. Jag säger bara OGILLA!! Varför kan människor inte bara inse att de bara är tomma skal som egentligen inte behöver uttrycka känslor om andra och njuta av livet lite istället.. Bra skumt tycker jag, varför inte njuta när tillfälle ges.. Jaja detta var bara liiite motsägelsefullt, mest för att när man berättar sanningen då slår det tillbaka på en och vem tycker om när det drabbar en själv till slut.. :/
Tur att man har vett till o stänga av.

Helgen var toppen annars, trots att T var dålig hela fredagen efter att han hämtat hem mig  så hade vi en riktig myskväll, på lördagen var jag hos Nen en sväng och spana på Wille och Linda :P För att avsluta kvällen med ett möte på hemmaplan för hur man kan bygga upp en affärsverksamhet och så småningom tjäna en slant. Om någon annans är intresserad av att veta hur så hör bara av er.
Jo men Madde kom över och tittade på film också med mig o T ;D

Söndagen bestod även den av film. Det blev sent och inte många timmars sömn inför måndagens arbete så nu måste jag förbereda allt inför onsdagens avresa till Malmö för kursavslut och ny kursstart. Känns sådär att åka bort när man bara hunnit sova hemma två nätter menmen så kan det vara.. :P

Ikväll har T lagat god mat för de e Alla hjärtans dag!

Puss o Hej!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: