Sjuker...

2011-02-22 / 17:26:42
Nu har T gått i vredesmod för att inhandla kött till potatisen som står och puttrar på spisen..
Jag visste att det låg två skivor kött i kylen som skulle varit slut förra veckan, sådant slöseri.. o förkyld o hormonstinn som jag är bestämde jag mig för att då äter vi skiten innan den kryper iväg.

Men det blev inget me d, T kommer in i köket, tar köttet o hivar de... Så jag plockar fram kött ur frysen som skall vara kött enligt vår tidigare konversation iaf. Det visade sig att det var julskinka.. o de ville herrn ta me fan inte äta till potatisen.

JAG FLYTTAR!!! Fy vad det är jobbigt att vara förkyld o sen lyssna på, jag tycker inte om............ Ne men knip då o lämna en ifred!

Som ni förstår så blev det till att vara hemma sängliggandes istället för att jobba.. o imorgon måste jag vara fit när jag skall träffa nya chefen.

Dopet i söndags var jättemysigt och vi fick många fina bilder. =)
Lördagnatten var jag o pojkarna iväg o lyssna på Björn Rosenström o det jävla bandet tillsammans med 18 åringarna hahaha kan lova vilken syn de var.. nja nått gammalt fan av äldre modell fanns givetvis på plats också.

ojojoj

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: