Då kör vi.. !!

2011-01-23 / 18:48:25

I helgen har det som sagt varit kalas hade gärna tagit bilder men jag är yber dålig på att få med mig kameran... Kusin med dam skall ha sin första lilla bebbe nu i mars så spännande att se vad det kommer att bli.. hihi

Idag begav vi oss till Skövde Arena och körde räser i rutschbanorna.. wonderful!! Helt plötsligt när vi är på väg till motionssimmet gissa vem jag möter då, jo Madde så hon hängde på oss sen (när vi simmat typ 500 m och var helt slut) i vågor, virvlar och banor hihi... Vi var helt slut när vi åkte hem därifrån.

Ikväll måste det pluggas lite så jag är förberedd för veckans påhitt.. Avskyr att inte komma ihåg exakt vad som gäller med teorier och metoder ..

Men en toppenghelg, och en massa mysprat med lille T i telefon, som jag saknar honom (dig också Jennie... Vi kanske skall ha en tjejkväll när jag kommer hem och parta själva hihi) Hoppas verkligen att han håller ställningarna hemma på ett bra sätt, nu är det bara 19 dagar kvar till hemfärd!!

Lillebror slapp bli av med körkortet efter olyckan men fick dryga böter istället :P hoppas det inte blir några fler följder på det sen bara :/

Nobody said it was easy
Min och Ts låt for now... =) Love!!

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Bäst för dig det..

Ja det lät faktiskt som en riktigt bra plan med tjejkväll.

Kommenterat - 2011-01-24 / 08:40:10  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: