Garvar läppen av mig.. =P

2011-01-30 / 00:44:33
En sån vecka.. har inte fått gjort hälften av vad jag tänkt på grund av omständigheter, men i torsdags var jag på jobbintervju, ska bli spännande att se hur det var.. (man håller sig gärna neutral när det kommer till sådant..) Men bra träning är det.. =) Syster kom hit torsdagkväll så nu har vi haft 2 st filmkvällar.. myys

Passade även på att gå på promenix i det fina vädret och hälsa på farmor idag.. Imorgon skall det pluggas för det blir praktik från mån-fre. Men på FREDAG då skall vi på buskis hihi Jag mamma och bror (för syster och paps åker till USA och hälsar på släkten.. Vi skall se "En mor till salu" Älskar revyer.. man garvar läppen av sig



Så i vanlig ordning är det fullt upp.. =)) Om 13 dagar är det dags för hemfärd ;D

Tittade på dokumentären Svensk Maffia, vad mycket tankar som kom upp.. men det är alltid mycket lättare att skjuta det ifrån sig genom att tänka - det händer precis lika mycket skit i andra orter/städer/byar som i Gbg...

Sen funderade jag över vad som händer om man badar i stärkelse - är det kanske det ultimata rynkmedlet haha

Filmjölkens alla funktioner som vi kommit fram till idag (ej vetenskapligt bevisat) :

Svamp i underlivet
Ansiktsmask för rengörande effekt
Brännskador på huden
Hårinpackning (tillsammans med äggula, honung och olivolja)
Frukost
Mellanmål
Tillbehör
Dressing
Bakning

Tänk vad mycket man kan använda en förpackning filmjölk inhandlat för endast 10 riksdaler till :))

Ett ord som jag verkligen har lärt mig att uppskatta på senare tid och som jag gör nästintill dagligen: Tvesövla

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: