Gympapass

2011-01-06 / 13:04:18
En sån fest, orden innan var det blir nog lugnt ikväll, det är inte många som vet att det är partaj och röd dag imorgon.. ha precis raka motsatsen, det gick nästan inte att ta sig fram i byggnaden, tur för mig att jag oftast håller mig till dansgolvet för det brukar vara mer eller mindre folktomt, vi körde på lite garderobsdans också men när vi närmade oss 3 tiden då jäklar T, jag o Madde som skaka loss när folket började dra sig :P Svetten lacka och sen avslutade vi med en tryckare innan vi begav oss hem.. myyys

Igår satt jag och skulle skriva ner några rader om beslutsfattande och vad man behöver tänka på när man gör val.. (ska ha en lektion óm detta under praktiken.. säger bara gick inge bra!!) suck så nu får jag sitta med det idag igen. Ska packa och läsa om lite teorier för att friska upp minnet....

Sitter mest och väntar på ett telefonsamtal så jag vet om jag måste boka tåg till helgen (kanske inte så lyckat i denna snöyra, men det lutar ändå åt det hållet) håller tummar och tår alltså.. Ingen annan som ska till Vara trakten i helgen annars?? ;))

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: