Trött som ett ägg.. :P

2011-01-20 / 21:54:17
Men det är bara att gilla läget.. Snart börjar vi förhoppningsvis med allt roligt.. är en hel del inplanerat om man säger så :)) Men så jag längtar efter T.. Och kanske ännu mer efter att han ringde igår.. hmm men det är som vanligt åker man inte ifrån varandra då får man ingen möjlighet att längta heller..

Veckan som varit har gått väl haft min första gruppvägledning, några samtal och håller så smått på att förbereda mig inför nästa gruppvägledning. Skall försöka läsa på om lite olika metoder så att jag får fixat med emaniationssamtalet också.

På lördag skall vi åka till kusinerna på kalas, sen blir det bio =)) och imorgon skall vi ha syskonmys med godis igen (bara jag inte somnar denna gång) haha



Igår förresten var jag supertrött och hoppa i bingen redan klockab 21, jo men klockan 22 var det bara att palta på sig och åka till ladugården så skulle vi dra ut en kalv.. Mina ögon gick i kors vill jag lova.. :p
innan detta hade jag varit hos Matilda och hälsat på en sväng och spana på lille Alfons, en riktig going.. =)

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: