Mersmak

2011-01-07 / 14:03:05
Efter onsdagens partajande fick jag verkligen mersmak och det rycker i varenda muskel i kroppen ;P
Tänk vad lätt det är att få mersmak för bra och dåliga saker.. :P Skäms på mig och min dåliga karaktär.. hihi

Imorgon åker jag till mammi o pappi för att tillbringa mina praktikveckor där. Så det blir distansförhållande för mig och lille T... (Alltid jobbigt att åka ifrån varandra men jag vet att det blir bra i slutändan.)
Ska göra en massa roliga saker vad det nu kan vara ska bli spännande (mammas julklapp de)

Solen skiner, jag strålar och känner mig redo att göra stan med trevligt sällskap, as if liksom haha

nepp make-up på plats, kläder där de skall vara.. typ och nu bara lite go versace på plats så är dagen kirrad

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Emma

Va skoj att du kommer hem!! Prata med din mamma igår, så hon sa de. Hoppas vi hinner träffas, vore jätte skoj, vill ju ha lite uppdatering :)!! Stor kram på dig!

Kommenterat - 2011-01-08 / 15:21:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: