Helg

2011-07-04 / 19:24:32

Helgen har varit jättemysig men man blir trött av av att hitta på en massa saker, promenera och äta go mat vill jag lova ;) Vi var och lyssnade på detta band, riktigt bra, medryckande musik:



Det kallbadades i 17'C vatten (dock inte jag) men det en annan gång kanske... :)



Vi såg en riktigt rolig film:



och vi/min underbara mamma och syster trampade båt medan jag jäste baktill på "båten" men fint var det och tur med vädret hade vi innan vi begav oss hem mot gbg igen. Där väntade en liten shoppingtur för att inhandla skötbädd och lite blöjprylar, så nu är det snart klart.

Blev idag ordinerad vila och fick några gympaövningar att göra morgon och kväll för att förhoppningsvis få bukt med vätskan som börjat samlas inte bara i benen utan även händerna.

Så jag och mamma var hos bm och lyssnade på räkans hjärta och mätte lite..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: