Jobb bara jobb

2011-07-13 / 19:06:48
Ja så kunde man ju tro att det var enkelt att säga, jag känner att jag inte orkar jobba mer nu... Men icke, minst ett extra jobbpass inbokat så hoppas jag ha nerver av stål när jag ska få bort nästa schemalagda pass som är långt utanför överenskommen tid. Hade jag mått bra hade det ju inte spelat någon roll, men sitta mellan 8-10 timmar illamående och med ont då är det inte så lätt... Det är ett bra jobb med goa jobbarkompisar dock.

hmm annars har här varit fullt upp som sagt, pysslat massor hemma och idag passade vi på att fylla kylskåpet ;) Nu väntar jag bara på att T ska komma hem från jobbet för han har lovat att laga mat :D vilket kan behövas efter sovtid och en promenix med Wilma.

Det är underbart väder ute men ingen hemma som kan sällskapa en.. Så jag nöjer mig med promenixen.

Imorgon ska jag åter till Landvetter och hämta upp familjen och lämna tillbaka bilen som har varit guld denna vecka, hade gärna haft den en vecka till kan jag lova... men men vi hoppas införskaffa en lite längre fram.

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: