morr/irritiation/smärta

2011-07-10 / 12:32:40
Jaha så har man fått ett huvud mellan benen :P Fy satan vad ont det gjorde, gick som jag skitit ner mig halva kvällen igår, (ingen hit på jobbet vill jag lova) och idag mår jag illa som en bäver, antagligen av smärtan. Men det är ju bara att gilla läget.

Väntar på att T ska kliva upp så vi kan åka till ikea, men han e ju så seg, (han ska visserligen jobba hela natten), men när man vet att detta är typ sista ropet för en sån här utflykt för som det känns nu så är det kört sen då vill man åka NU.

En ljugis har jag med morr, var uppe inatt och noterade att bara jag och Wilma var hemma, nästa gång jag gick upp då var han hemma igen, frågade vart han varit på utflykt någonstans, näe jag har vait hemma hela tiden (bullshit) nycklarna låg inte där jag la dem sist... (ni ska veta vilken koll jag egentligen har på prylarna i hemmet...) Ha å där fick han minsann skämmas! men det känns lite knöligt att fråga också men jag var ju yrvaken och då bubblar man ju bara ur sig, är ju som hon i cougar town, sätter mig upp i sängen och så bara bubblar frågor och svar ut.. haha

Näe vad ska man hitta på rastlös som den och så ska man vara tyst... Vet ju vad jag egentligen vill göra, men nu är det bara till att ta sig i kragen och vara seriös för ett tag framöver och inte hitta på bus.

Ska släpa hem svägerskan en dag så jag kan få hjälp med snörena som ska under sängen för här händer inte mycket... och nu är jag trött på att snubbla över dem. hmmm känner att detta var ett litet irritationsinlägg.. Det får bli morr/irritiation/smärta som rubrik...

Sen kan jag inte låta bli att lägga upp sommarens partyhit ;P

 

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: